الاثنين، 25 يونيو 2012

طرطور

كنت فى شغلى لما سمعت نتيجه الانتخابات اللى متلزمنيش ببصله..ماانا اصلى مشاركتش فى اختيار الطرطور..
المهم نزلت الشارع بعد ماعرفت النتيجه انا مكنتش فرحانه ولازعلانه بس يمكن لو كان شفيق كسب كنت انتقلت الى رحمه الله تعالى بمرض صعب شويه اسمه (الشلل)..بس لما تشوف وشوش الناس وفرحتهم وزغاريط يا معلم والله فرحت لفرحه الناس دى,,, ماهو اصل مش مكتوب علينا نفضل فى كأبه الى الأبد ....
احتمال كنت تلاقى ناس مؤيده لشفيق نزلت ورقصت للصبح مع اصحابها وجيرانها المؤيدين لمرسى لمجرد انهم محتاجين يفرحوا..
الاحلى من ده كله لما بسأل اى بنى ادم وتقوله هنعمل ايه بعد الريس ماجه؟؟الاقى اللى يقولى نتحد بقه ونقف ورا الرئيس..واللى يقولى مش عايزين نصنع فرعون جديد...واللى يقولى الاسلام انتصر!!!! صحيح مفهمتهاش اوى بس قشطه عديتها ماهو اصلى زهقت خناق واعتراض على افكار الناس اللى قدامى ..اخد اجازه لمده يوم واحد للخناق والاعتراض لأفكار اللى قدامك..
بس انا منفائله الصراحه.........

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.